Bestellen & Leveren

Verzendkosten en levertijd

  • Bestellingen met een orderbedrag vanaf €99 tot maximaal 18 flessen worden gratis bezorgd in heel Nederland. Voor orders onder de €99 euro berekenen wij €7,95 euro aan bezorgkosten.
  • De verzenddozen die wij gebruiken zijn geschikt tot maximaal 18 flessen, voor bestellingen die bestaan uit meer dan 18 flessen moeten wij een nieuwe verzendorder aanmaken. Helaas zijn wij genoodzaakt deze kosten gedeeltelijk door te berekenen, zie hieronder:
  • Voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €99 met meer dan 18 flessen rekenen wij €7,95 euro aan bezorgkosten, voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €99 met meer dan 36 flessen rekenen wij 2 x €7,95 euro aan bezorgkosten, voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €99 met meer dan 54 flessen rekenen wij 3 x €7,95 euro aan bezorgkosten etc.
  • De verzendkosten voor het bezorgen naar een adres in België en Duitsland zijn zijn als volgt: 1 t/m 18 flessen €9,95, 19 t/m 36 flessen 2 x €9,95, 37 flessen t/m 54 flessen 3 x €9,95 etc.
  • Wilt u een order plaatsen met een groot aantal flessen, neem dan gerust even contact met ons op.
  • Bestellingen die bij ons binnen komen worden binnen 2 werkdagen verzonden. U ontvangt van ons een mail mocht het iets langer duren.
  • Als uw bestelling klaar staat voor verzending ontvangt u van ons een track- en tracenummer, hiermee kunt u de status van de bezorging raadplegen.

Algemeen

  • De klant dient minimaal de leeftijd te hebben van 18 jaar, tot 25 jaar geldt een legitimatieplicht.
  • Wanneer het bestelde jaartal niet meer op voorraad is leveren wij automatisch het meest actuele jaargang uit, dit jaartal kan afwijken van het jaartal vermeld in de webshop.
  • De afbeelding van het etiket van de wijn vermeld in de webshop kan afwijken van het etiket van de uitgeleverde wijn.

Betalen

  • Betalen kan via iDEAL, creditcard en achteraf via Klarna en Paypal, hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Annuleren en wijzigen bestelling

  • U kunt een koopovereenkomst annuleren door dit direct na het versturen door te geven aan de klantenservice, wanneer een bestelling reeds via iDeal is betaald zal het bedrag terug worden gestort, bestellingen welke zijn betaald via je creditcard, Klarna of PayPal worden geannuleerd.

Vragen en opmerkingen

  • Voor vragen en opmerkingen kun je contact opnemen met de klantenservice of een mail sturen naar info@flesjewijnonline.nl, wij zullen de vraag en/of opmerking vervolgens zorgvuldig in behandeling nemen.