Ik wil graag betalen na ontvangst, moet ik hiervoor extra betalen?
Je kunt achteraf betalen via Klarna. Dit kost €1,98. Je hoeft alleen je geboortedatum en mailadres in te vullen tijdens het betaalproces.
Hoe lang duurt het voordat je wijn wordt bezorgd?
Wij bezorgen gemiddeld binnen 2 à 3 werkdagen, mochten wij niet de gewenste aantallen op voorraad hebben duurt de levering ca. 5 werkdagen, je ontvangt in dat geval een bericht van ons.
Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
Bestellingen met een orderbedrag vanaf €99 tot maximaal 18 flessen worden gratis bezorgd in heel Nederland. Voor orders onder de €99 euro berekenen wij €7,95 euro aan bezorgkosten.
De verzenddozen die wij gebruiken zijn geschikt tot maximaal 18 flessen, voor bestellingen die bestaan uit meer dan 18 flessen moeten wij een nieuwe verzendorder aanmaken. Helaas zijn wij genoodzaakt deze kosten gedeeltelijk door te berekenen, zie hieronder:
Voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €99 met meer dan 18 flessen rekenen wij €7,95 euro aan bezorgkosten, voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €99 met meer dan 36 flessen rekenen wij 2 x €7,95 euro aan bezorgkosten, voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €99 met meer dan 54 flessen rekenen wij 3 x €7,95 euro aan bezorgkosten etc.
De verzendkosten voor het bezorgen naar een adres in België en Duitsland zijn zijn als volgt: 1 t/m 18 flessen €9,95, 19 t/m 36 flessen 2 x €9,95, 37 flessen t/m 54 flessen 3 x €9,95 etc.
Wilt u een order plaatsen met een groot aantal flessen, neem dan gerust even contact met ons op.
Hoe wordt de wijn bezorgd?
Wij bezorgen via DPD en via PostNL, in enkele gevallen bezorgen wij de wijn ook rechtstreeks.
Wanneer en hoe laat wordt de wijn bezorgd?
Je ontvangt van de vervoerder een track- en tracenummer, zo weet je op welke dag, soms zelfs hoe laat de bestelling wordt gebracht, mocht je op dat moment niet thuis zijn kun je online op de website van DPD of PostNL het afleveradres en aflevermoment wijzigen.
Ik heb een bestelling geplaatst maar heb me toch bedacht, kan ik nog annuleren?
Geen probleem, stuur meteen een mail naar de klantenservice, dan annuleren we de bestelling, als je al hebt betaald storten wij het geld binnen 3 dagen weer terug op je rekening.
Ontvang ik altijd het jaartal wat vermeld staat in de webshop?
In principe wel, wij kunnen dit niet altijd garanderen, wij houden de jaartallen in onze webshop continue actueel bij, wil je het echt zeker weten, neem vooraf even contact op met de klantenservice.
Het etiket ziet er anders uit dan vermeld in de webshop, klopt dit?
Soms verandert de wijnmaker het etiket, daar kunnen wij niet zoveel aan doen, wij houden onze webshop continue actueel, wees gerust het betreft absoluut dezelfde wijn.
De wijn is bedorven of smaakt niet lekker, wat nu?
Wij zijn pas tevreden als de klant ook tevreden is, neem in zulke situaties even contact op met de klantenservice, dan zoeken wij gezamenlijk naar een oplossing.
Kan ik de wijn ook bij jullie ophalen?
Dat is mogelijk, je moet dit even aangeven bij de opmerking tijdens het bestelproces.
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Dat is mogelijk, stuur vooraf even een mail naar de klantenservice.
Ik zie op mijn bankafschrift Proef en Geniet staan klopt dit wel?
Dat klopt, flesjewijnonline.nl is een merknaam van Proef en Geniet, onder die naam staat flesjewijnonline.nl ook geregistreerd bij de kamer van koophandel.
Ik heb me toch bedacht, kan ik de wijn nog retour sturen?
Ja dat kan, we hopen dat het niet nodig is, je hebt namelijk recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, stuur binnen 14 dagen na ontvangst van de wijn een mail naar de klantenservice, retour sturen kan alleen in de speciale verpakking waarin je de wijn hebt ontvangen, na ontvangst ontvang je het hele aankoopbedrag terug, eventuele kosten voor retourzending zijn helaas wel voor eigen rekening.
Heeft u nog geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op via: klantenservice@flesjewijnonline.nl of bel naar 06-33803126